Monday 23 March 2015

KSK BeautyCare: Bubble Licious Gold Scrub

Posted by Unknown at 22:58

Bubble Licious Gold Scrub merupakan formulasi kecantikan kulit yang dirumus daripada kebaikan vitamin, kolagen serta susu yang bukan sahaja bertindak melindungi kulit daripada kerosakan, malah turut membantu mengekalkan keremajaan kulit tubuh anda.

Isi kandungan: 200gm / per jar

KEBAIKAN BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB:
♥ ♥ Menyegarkan tubuh badan.
♥ ♥ Menggebu dan menghaluskan lagi kulit.
♥ ♥ Menanggalkan sel kulit mati pada bahagian tubuh.
♥ ♥ Meningkatkan kecerahan kulit.
♥ ♥ Memperbaiki tona kulit agar lebih sekata.
♥ ♥ Meningkatkan keanjalan dan ketegangan kulit.
♥ ♥ Mengekalkan kelembapan kulit.
♥ ♥ Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, selulit dan parut.
♥ ♥ Melindungi kulit daripada kerosakan.
♥ ♥ Menyerlahkan keremajaan kulit.
♥ ♥ Mengharumkan tubuh badan.
♥ ♥ Boleh digunakan pada bahagian tubuh seperti bawah lengan, celah paha dan lain - lain.

DIGUNAKAN KHAS UNTUK:
♥ ♥ Ketiak
♥ ♥ Tangan dan lengan
♥ ♥ Celah peha
♥ ♥ Tempat - tempat yang berdaki degil.

KANDUNGAN BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB:
♥ ♥ Vitamin C - Vitamin C merupakan antara ramuan yang paling penting untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik. Di samping mengatasi masalah tona kulit yang tidak sekata, vitamin C berupaya memperbaiki tekstur kulit seterusnya memelihara kelembapan dan kehalusannya. Ia juga dapat membantu menggalakkan penghasilan kolagen bagi membantu menganjal dan menegangkan kulit serta menjadikan kulit tampak lebih bermaya. Vitamin C juga berkesan untuk melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran UV serta radikal bebas berpunca daripada pendedahan terhadap cahaya matahari mahupun pencemaran sekaligus membantu menentang proses penuaan kulit.

♥ ♥ Vitamin E - Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan berseri. Ia juga merupakan agen anti-oksidan yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Vitamin E juga berperanan mengatasi masalah kulit seperti parut, jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit kusam selain membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraviolet yang boleh mengakibatkan kanser kulit.

♥ ♥ Kolagen - Kolagen merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan luaran dan dalaman. Ia mengandungi asid amino yang mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Kolagen juga bersifat antioksidan dan berupaya memeliharakeanjalan  dan keremajaan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan luka pada kulit.

♥ ♥ Micro Pure Gold - Emas sering digunakan oleh masyarakat tradisional Mesir bagi rawatan kulit. Ia berupaya mencerahkan warna kulit, memelihara sel kulit agar ia tampil lebih sihat dan bermaya, di samping menggalakkan penghasilan kolagen pada kulit seterusnya memelihara kehalusan, kelembapan dan keanjalan kulit anda.

♥ ♥ Pure Smooth Salt - Garam merupakan bahan mineral yang komponen utamanya ialah sodium klorida. Garam yang bersifat antibakteria dan antikulat membantu menghapuskan bakteria dan kulat di samping mempercepatkan proses penyembuhan luka dan jerawat pada tubuh badan. Selain itu juga, garam mampu mengatasi masalah kegatalan dan radang kulit, serta berupaya mengawal kulit berminyak.

♥ ♥ Susu - Susu kerap digunakan di dalam produk penjagaan diri kerana keupayaannya untuk memelihara kesihatan dan kecantikan kulit. Ia mengandungi asid amino yang kaya dengan sifat antioksidan yang mampu melambatkan proses penuaan kulit. Selain itu, protein susu juga berupaya mengekalkan kelembapan kulit di samping mampu merawat masalah kulit kering dan sensitif, radang, eczema, kesan alahan serta kulit yang kemerah - merahan.

CARA PENGGUNAAN BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB:
♥ ♥ Skrub pada badan bermasalah terutama pelipat dan celahan yang gelap serta berdaki degil seperti ketiak, siku, lutut, peha dan kawasan yang banyak terdedah pada sunburn seperti tangan dan kaki.
♥ ♥ Amalkan 3 kali seminggu untuk hasil yang memuaskan.
♥ ♥ Kesan seawal 3 - 5 penggunaan. Kulit lebih halus, cerah sekata dan lembut seperti bayi!

Note:
♥ ♥ Untuk hasil terbaik amalkan juga BVR Collagen untuk rawatan kulit dari dalam.


TESTIMONI BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB:

 

JANGAN RISAU SAYA HANYA MENJUAL PRODUK YANG ORIGINAL SAHAJA.


 CARA PEMBELIAN:
♥ ♥ Sila SMS / CALL / WECHAT / WHATAPPS ke 017-9244050 @ 013-4128542 
/ PM di Facbook: KEDAI SITI DAN KELUARGA
♥ ♥ Saya hanya membuat servis penghantaran COD di kawasan Pasir Mas dan Kota Bharu
Sahaja.
♥ ♥ Jika melalui pos, Bank in duit dan selepas itu SMS maklumat anda:
  • Nama:
  • Alamat
  • No. Tel:

♥ ♥ Pesanan anda akan dipos dalam masa 24 hari bekerja. Saya menggunakan POS LAJU. Tracking akan diberikan dan anda boleh semak di www.poslaju.com.my atau hubungi 1-300-300-300 untuk bantuan.

Berminat??? Nak tau harga kami???

Boleh SMS / CALL / WHATAPPS: 

017-9244050 / 013-412 8542 

WECHAT ID: qelip2

0 comments:

Post a Comment

 

KSK ENTERPRISE © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor